fredag 3. mai 2013

Ut på tur

Så var bilen pakka og hele familien stappa inn mellom campingstoler, utstillingsbur, leker, mat, bilbur, barnesete, eksamens-lesestoff og sprudlevann. Kursen er satt mot Ålesund og NKKs storutstilling i Sunnmørshallen der Artemis skal prøve seg på agilitybanen i klasse 3 på lørdag og så blir det venstresvinger på begge jentene på søndag i det som blir Nikes første offisielle utstilling :-D

Litt synd å se på PMen at det bare er meldt på TO store hunder i ag3, men jeg har forstått at det er en naturlig konsekvens av at det ikke tilbys noe agility-relatert på søndag sammen med ryktet til NKKs prioritering av agilityutøveres behov på konkurransestedet. Men jeg har trivdes godt i Sunnmørshallen før om åra så jeg gleder meg uansett B-) På lørdag kveld får vi i tillegg selskap av Nikes kennelmamma Elisabeth både på hotellet og ved utstillingsringen på søndag og med godt selskap regner jeg med at helga i alle tilfeller blir en suksess.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar